מילולינות 4 – פוסט אורחת: מותר

כי מותר (פורנו פירות שבדי בת"א)

כי מותר (פסטיבל פירות סקסי שבדי בת"א)

והפעם בפינת המילולינות קבלו אורחת אהובה (שכבר פרסמה בבלוג הזה): מורן -המשובחת- לבנת!

תודה ליוסי המחרז המופלא (ולגילי) על מרחב המילולינות שמאפשר לשחק במחשבות ובמילים בחוסר דיוק מלהטט עד כדי דיוק ודקויות מרובים. זה נהדר.

במרחב שמצפה להגדרות, אני לא תמיד מוצאת, או תמיד לא מוצאת, את הכותרת או המונח הנכון לסוגי קשרים, רומנים ורגעים אינטימיים מתמשכים. קשר פתוח? רומן? פוליאמוריה? סטוצים רציפים עם כוונות? קשר אי-זוגי? כל מילה מגדירה מדי או מגדירה פחות מדי ואף פעם לא מסבירה את מה שאני רוצה, או שמחייבת אותי להיות זו שמסבירה.

ואז, בערב על גבעה, נילי – מעצבת מוכשרת (גם של מילים ומשחקים) – ואני המצאנו, כמעט בטעות, מונח.

קשר מותר.

לא קשר בפירוש ההדוק או החונק, שמחזיק קשור, ושלא מאפשר לזוז/ללכת/לרקוד/לחשוק/לשחק.
לא קשר של פלונטר או סיבוך.
אלא
קשר מותר.
קשר מותר, עם דו המשמעות. משוחרר, ומרשה.

ואם ברבות – מותרות – אז בכלל רב ומותר משמעויות.

כי פוליאמוריה זו טעות איומה! :)

כי פוליאמוריה זו טעות איומה!🙂

4 תגובות ל-“מילולינות 4 – פוסט אורחת: מותר

  1. חמוד. הבת שלי המציאה בזמנו את המונח להפתיר שמשלב את לפתור ולהתיר – אמא, את יכולה להפתיר לי את הקשר הזה?

  2. צנצנת, נשיקות חזרה!

    מרב, איזה חמוד להפתיר🙂 גם קצת כמו הפטרה.

    דנה, נראה לי שמורן המציאה את המונח בין השאר כדי לא להתחייב לגמרי לפוליאמוריה / מונוגמיה וכאלה.

כתיבת תגובה

