עזרו לשחר עם בעיית הפוריות

סוף סוף הוידאו שחיכיתי לפרסם. בינתיים אין צורך בתרומות מכל מיני סיבות טכניות, אבל אפשר ורצוי לחלוק את הוידאו למען הפצת התוכן החביב שלו.

תהנו!

8 תגובות ל-“עזרו לשחר עם בעיית הפוריות

  1. חמוד לאללה! שמחה ששחר לא היה ילד ראשון כי אז את לא היית באה לעולם, יוסףה! חייבת להגיד בתור אמא, שילדים זה יותר מחרבונים וניג'וסים (אם כי הם גם זה), אבל זה באמת באמת לא חובה. לגדל ילד כמו שצריך דורש הרבה משאבים ויש המון אנשים ששוקלים הרבה יותר נושאים כמו קניית בית או עיצוב המטבח מאשר הבאת ילדים וסגנון הורות. מקווה ששחר יוכל לעבור את הניתוח כרצונו…

  2. לא צריך ניתוח בסוף. החלטנו שהתקן תוך רחמי לא-הורמונאלי יותר קל, וזול ב 95%.
    ועכשיו לרגע של כנות…
    אני לא מביא ילדים כי אני עושה רק דברים שאני נהנה מהם\כאלו שפותרים לי בעיות. לא יצא לי להכיר ילדים שנהניתי מהם (הכי טובים שמצאתי זה כאלו שאני לא סובל מהם), ובעיות הם בטח לא פותרים לי.
    כלומר, אני עושה משהו רק אם זה פיתרון למשהו אחר. אין בעיה שילד הוא הפיתרון שלה.
    אז המסקנה שלי היא שיש אנשים שבאמת נהנים מילדים….אני ממש מתקשה להאמין בזה, אבל אם זה לא היה אמיתי, כנראה זה לא היה כ"כ נפוץ. למזלי, אני נהנה מדברים "שטחיים" יותר מרוב האנשים (טלוויזיה, ספורט, סנואובורד, סתם לחפש מידע על כל מיני נושאים בגוגל, להשיג דברים שאני אוהב בעשירית מחיר מבארץ דרך אילאקספרס וכו').

  3. הי שחרון (מקווה שאפשר לקרוא לך ככה כאן חחח),
    אהבתי את הפיתרון הקודם הרבה יותר! אבל העיקר שמרינה ואתה תהיו מרוצות, ושלא ילחיצו אתכן לעשות ילדותים. היה כיף ממש להכין איתך את הסרטון הזה, אז לפחות נהנינו🙂

    דנה, תודה! גם על המחמאה וגם על השלמת המידע וגם על איחול מדוייק לשחר (לפני העדכון)

    רונית, כיף לפגוש אותך כאן🙂 תודה על ההפצה. המסר עדיין רלבנטי, גם אם השחקנים שינו את דעתם בינתיים…

  4. סרטון חשוב ומסר ומחאה חשובים. אכן גם אני סובל מהבעיה הזאת, אבל עד עתה הייתי בארון. תודה לאגודה-נגד-פוריות / העמותה-לנטרול-הזרע שהפיקה את הסרטון הזה

כתיבת תגובה

