טיפולי הרמה להטרו הסקרן

— נא עזרו בהפצה רחבה בקרב סטרייטים/הטרוסקסואלים —

למה להישאר עם נטייה מינית או זהות מגדרית משעממת כל החיים? הקהילה הגאה יכולה להיות גם הבית שלך!

הנהלת המכון הקווירי בגוטנברג (שבדיה) גאה להכריז על פתיחתו הרשמית של המחזור הראשון לטיפולי הרמה: הכשרתם של הטרוסקסואלים-סיסג'נדרים בפרקטיקות להט"ביות. לעת עתה יפעיל המכון את התכנית במתכונת נסיונית, ובמסלול אחד: מסטרייט לביסקסואל, מסלול המיועד לגברים. בהמשך יתווספו מסלולים נוספים לפיתוח GID*, לנשים ועוד, בהתאם לדרישה ובכפוף לאישור הועדה הטיפולית.

ד"ר יוסףה מקיטון בתהליך הניסוי

ד"ר יוסףה מקיטון בתהליך הניסוי

מסטרייט לביסקסואל

במסגרת המסלול "מסטרייט לביסקסואל" יקבל כל חניך מלווה אישי, שיתמוך ויסייע בתהליך הרחבת אופקיו. מסגרת הלימודים כוללת שיחות רפלקטיביות, התנסות מעשית, גופנית ומינית ולימודים תיאורטיים ותרבותיים. יוטלו גם מטלות בית, שיש להשלימן בין המפגשים. ההתקדמות היא בקצב שיכתיב המטופל ובהתאם ליעדים שהוא יקבע.

בסוף המסלול תוענק תעודה, בה יפורטו הציונים במקצועות השונים, והמאפשרת כניסה לאיזורי קרוזינג הומואיים כמו גם מסיבות ביסקסואליות, רישום לאתרים ואפליקציות למציאת סטוצים עם גברים ועוד.

הגשת מועמדות

מועמדים מתבקשים למלא את פרטיהם בטופס המקושר (אנו שמחות להודיע שהטופס סגור להרשמה בעת זו עקב קבלת תלמיד לתכנית). לצערנו, בגלל האופי הראשוני והנסיוני של התכנית יתקבל בשלב זה רק מועמד אחד מבין הפונים, אך שאר הפונים שיימצאו מתאימים יועברו לרשימת המתנה, וכאשר נגדיל את צוות החונכים שלנו נודיע. נא להתייחס במלוא כובד הראש למילוי הטופס. כנות ופירוט שיושקעו בהגשת הבקשה יהוו שיקול משמעותי בקבלה למסלול. קחו בחשבון שרוב המפגשים הטיפוליים יתקיימו בבאר-שבע. בשלב זה הטיפול מוצע בחינם, לאחר שלב הפיילוט ייקבע מחיר גמיש לפי יכולת המטופל/ת.

שאלות אפשר להעלות כאן בתגובות או למייל jooxz@yahoo.co.uk

המכון מבקש להודות להוגים של טיפולי ההמרה, שהיוו השראה לפתיחת התכנית.
המכון מבקש להודות גם לשגיא ההיפי החמוד שהגה את שם התכנית.
* GID: Gender Identity Disorder

9 תגובות ל-“טיפולי הרמה להטרו הסקרן

  1. נהדר. בנעוריי למעשה עשיתי את אותו תהליך בטיפול עצמי, לאחר שהבנתי שנטייתי ההטרוסקסואלית היא תוצאה של מחסומים רגשיים ומחשבתיים. לשמחתי, הטיפול הצליח. חבל שלא היתה אז אפשרות לגשת לטיפול מונחה ומסודר כמו זה.
    בכל מקרה, מה שלא נמצא שם בתוך המזרק שבתמונה, הייתי שמח לקבל את הזריקה.

    • שוכראן ריף 🙂 האם יש איזו רשימת תפוצה או פורום שבא לך להפיץ את זה שם? אמנם זה מצחיק, כפי שהערת בנדיבות (תודה!) אבל יש פה גם צד רציני: אני באמת רוצה לנסות את זה. העניין נראה לי אפשרי, ואף מרתק.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.