איך לקבל בטוסיק

מדי פעם מישהו שואל אותי איך לקבל בטוסיק (ופעם אחת גם מישהי שאלה), והגיע הזמן שתהיה לי תשובה מוכנה שאפשר לקשר אליה. אז הנה. אין פה עצות שלא ניסיתי בעצמי – הכל נובע מנסיון שלי ומחוזק בנסיון של חבריםות.

1 – להתרוקן
זה חשוב לעשות מקום למשהו חדש ע"י היפטרות ממשהו ישן 🙂 אם תלך לעשות קקי לפני הסקס יהיה לך יותר מקום בתעלה ויותר מקום זה אומר פחות כאב. הרבה פעמים חתיכות של קקי מכילות זרעים קטנים שלא התעכלו (תלוי מה אכלת כמובן) ואם החתיכות האלה יהיו שם בזמן הסקס זה עלול גם לשרוט אותך מבפנים, או לשרוט את מי שחודר/ת אליך (לא מסוכן אבל כן כואב). השיטה החביבה עלי להתרוקן היא זו, והיא מומלצת כי באמת הכל הכל יוצא ואין הפתעות אחר-כך. אבל ברור שלא כל אחד יכול לשבת ככה על האסלה, אז מה שנוח לך.

2 – חוקן
גם בגלל החתיכות השורטות שהזכרתי קודם אבל בעיקר אם אתה לא אוהב קקי שיוצא במהלך סקס כדאי לעשות חוקן. חוקן זה פשוט להכניס מים פנימה לחלל המעי הקרוב לחור (לא צריך להגיע רחוק מדי) ולהוציא אותם. יש כמה דרכים להכניס מים:
א – להבריג החוצה את הראש של צינור הטוש באמבטיה, לשים בצד את הגומייה, להצמיד את קצה הצינור לחור התחת ולפתוח בזהירות ולאט את המים עד הזרם הנוח ביותר. למלא את הטוסיק במים בכמות לא גדולה (כוס וחצי או שתיים בהחלט יספיקו), להחזיק בפנים וללכת לשירותים להוציא.
ב – לקנות בבית מרקחת או חנות סקס ערכה לחוקן ולפעול לפי ההוראות. ישנם גם מתקנים רב-פעמיים שנראים כמו כדור גומי עם צינור. את הכדור ממלאים מים ולוחצים ואת קצה הצינור מכניסים לחור של התחת ואז מים נכנסים פנימה.

אפשר להשיג בבתי מרקחת.
ג – השיטה החביבה עליי היא להשתמש בבידה. יש שני סוגים: צינור ומתקן לאסלה. שניהם מצויינים למטרה שלנו ואפשר להשיג אותם בחנויות לאביזרי אמבטיה / מוצרים לבית / אינסטלציה וכו'
בכל שיטה של חוקן צריך לחזור על הפעולה שוב, עד שהמים יוצאים נקיים. זה יקח לך קצת זמן ללמוד לעשות את זה ביעילות, אז תשקיע ותלמד – התמורה שווה את זה!

3 – לנקות
אחרי החוקן מומלץ להתקלח ולשטוף את הטוסיק והחור בסבון ומים ולא להתבייש לגעת ולמשש עם האצבעות המסובנות את החור, גם מבחוץ וטיפה טיפה מבפנים (לא להכניס אצבע מסובנת לתוך החור ממש!).

4 – להשתמש בהמון לוב-ג'ל
לוב (קיצור של לובריקנט, או ג'ל סיכה) זו משחה או ג'ל שמשתמשים בו כדי שיהיה חלק ורטוב שם למטה. חלק ורטוב זה אומר נעים ולא כואב. מוכרים לוב תחת השם "ג'ל סיכה" והמותגים המוכרים הם WET או LIFE ויש גם את KY המיושן שאם אני זוכר נכון החברה שמיצרת אותו עושה ניסויים בבעלי-חיים אז אל תקנה את זה. אני משתמש בג'ל אולטראסאונד שאפשר לקנות בחנויות לציוד רפואי כי זה הכי זול, היפואלרגני, לא מבושם, על בסיס מים ומיועד לשימוש פנימי (באולטראסאונד וגינלי, למשל). יש לי חברים שמכינים לוב בעצמם מזרעי פישתן וזה עובד נפלא וגם הרבה יותר ידידותי לגוף ולסביבה מג'ל אולטראסאונד, אני פשוט מתעצל לעשות את זה. באיזו אפשרות שתבחר – שים הרבה. המון. בנדיבות רבה.

5 – מהקטן לגדול
אל תתחיל ישר להכניס פנימה כלים כבדים 🙂 נסה קודם אצבע, שתיים, נסה צעצועי מין קטנים, נסה ירקות קטנים או ידיות חלקות של דברים כמו מברשות שיניים (שכנראה אחר כך לא תשתמש בהן לשיניים). BUTT PLUG או חרוזים אנאלים יכולים גם הם לסייע פה. תתנסה לבד, בקצב שלך, תראה מה נעים כדי שתדע להגיד לשותף שלך מה אתה רוצה ומה לא.

6 – להזדיין בסבלנות
אני יודע שהכותרת היא קלישאה אבל ממש רציתי להשתמש בה 🙂 העולם מלא במנייקים חסרי התחשבות. אל תכניס אותם לטוסיק שלך. בחר שותף סבלני, שיודע שאתה חדש בתחום ומוכן להרפתקאה ארוכה מהרגיל. בחר מישהו שיעריך את ההכנות שעשית, שיאהב ללקק אותך בטוסיק, למסז', למעוך, לדגדג את החור, לעשות רימינג, שיהנה מזה שאתה נהנה. כל הנסיון שלך מהשלב הקודם בא עכשיו לידי ביטוי: אל תתבייש לומר לו מה נעים לך ומה לא, איך לעשות משהו או להפסיק אם לא נוח. אם צעצוע מסויים או ירק כלשהו היו נעימים לך – הבא אותם גם למיטה ותן לבחור לעזור לך להכניס אותם קודם. כשהוא יחדור אליך, אם אתה חש אי נוחות או כאב – אל תשתוק. תגיד שלא נוח או כואב ותחפשו דרך אחרת. כמעט כל מי שאני מכיר שאוהב לקבל בטוסיק אוהב את זה בצורה אחרת: על הצד, על הבטן, על הגב עם רגליים באוויר, על ארבע, בישיבה, ברכיבה על השותף ועוד. תתנסה ותבין מה הכי טוב לך. לפעמים תנוחות שבהן אתה שולט יותר טוב בתנועה ובקצב עדיפות: כשאתה יושב עליו, למשל. לפעמים יש הרגשה כאילו צריך ללכת דחוף לשירותים. זה בגלל שהתזוזה בחור של התחת מקושרת אצלנו להתרוקנות בשירותים. אפשר לעצור ולא לזוז כמה שניות ולראות אם זה עובר. בתוך כל זה כמעט שכחתי: לקבל בטוסיק זה אחד הדברים הכיפים ביותר 🙂 תהנה!

7 – רגע, לא גמרנו
כלומר, אולי כן גמרת, ואולי גם הוא, אבל ממש כדאי לדבר גם אחרי הסקס. לשחזר את החוויה, להבין מה היה טוב ומה לא, על מה אתה רוצה לחזור ועם מי. לשכב בנחת יחד, מחובקים או נותנים ידיים, ולהרהר איך לשפר את הפעם הבאה, ואם בכלל אתה רוצה עוד פעם. אחרי המקלחת שתבוא עוד מעט, אולי תרצה ללכת לשירותים, לבדוק שאתה בסדר, שלא כואב לך לעשות קקי, שלא יורד דם (אם נפצעת, וזה קורה לפעמים, אין מה להיבהל, בדרך כלל זו שריטה שטחית וזה עובר. אבל אם זה לא עובר וכואב כשאתה עושה קקי אז כדאי לטפל בזה אצל הרופא/ה). בכל מקרה של פציעה או כאב מתמשך – אל תקבל בטוסיק בזמן הקרוב עד שתחלים, ואז כדאי לנסות משהו קטן יותר, בהדרגה.

חבריםות וחברותים – אנא הוסיפו בתגובות עצות משלכןם, מה עבד, מה לא, אם יש משהו שנראה לכןם טעון תיקון – אפשר לשפר ולאסוף את הנסיון של כולנו למשהו שימושי מאד.

9 תגובות ל-“איך לקבל בטוסיק

    • אורי, תודה! זכרתי שיש את הטקסט שלך איפשהו ולא מצאתי אותו. אתה כותב נהדר 🙂 מאד אהבתי את "לגנוב מהסופרפארם". איזה יופי שקישרת מכאן, כך אני לא אאבד את הקישור לטקסט שלך שוב.

  1. איכס איזה הומואים דוחים אלוהים…נולדת עם זין כדי לדחוק לכוס, לא שידחפו לך זין לתחת יא מעוות חריג, ייצור כלאיים שכמותך

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.